Kisah benar anakku Umar,Selepas sehari menerima suntikan, Umar terus demam, batuk teruk dan nafasnya kelihatan laju




Kisah benar anakku Umar,

saya ibu kepada 3 orang anak yang masih kecil. Umar adalah anak ke 2 saya, Nama penuh yang diberi Muhammad Umar Al Hafsh dan nama panggilan Umar sahaja. Umar dilahirkan lebih awal dari tarikh yang dijangka, lebih kurang 3 minggu awal. dia dilahirkan agak kecil iaitu seberat 2.2 kg sahaja dan dilahirkan normal tanpa apa-apa masalah pernafasan.

Apabila Umar cukup umur 1 tahun 6 bulan, seperti biasa saya dan suami membawa Umar untuk mendapatkan suntikan vaksin seperti kanak-kanak lain yang sebaya dengannya. saya dan suami memilih klinik swasta kerana tidak mahu menunggu lama di klinik kerajaan memandangkan saya ada seorang lagi anak yang masih kecil dan semasa itu saya sedang sarat mengandung.

Selepas sehari menerima suntikan, Umar terus demam, batuk teruk dan nafasnya kelihatan laju. suami saya terus bergegas membawa Umar ke hospital untuk pemeriksaan lanjut sementara saya tunggu di rumah. Suami memberitahu saya bahawa Umar terpaksa di tahan di wad dan memerlukan bantuan mesin oksigen untuk bernafas.

 Bermula hari itu, Umar sering demam dan batuk teruk. Setiap kali demam, nafas Umar laju dan terpaksa di tahan di wad untuk beberapa hari kerana bergantung kepada mesin oksigen untuk bernafas. Pada suatu hari, ditakdirkan Allah swt saya ternampak iklan di fb tentang minyak asma mujarab dan terus tertarik untuk mencubanya untuk mengubati Umar.

Alhamdulillah, sejak saya mengamalkan minyak herba asma mujarab, nafas umar sudah kembali normal dan tidak lagi batuk teruk jika diserang demam dan tidak perlu lagi ditahan di wad.

Ada tak ibu-ibu di sini yang menghadapi masalah yang sama seperti saya ini? jika ada boleh Whatsapp saya untuk info lanjut atau pm ke inbox fb saya. Insyaallah, saya akan consult cara-cara penggunaan minyak ini sehingga anak puan sembuh.

ini no Whatsapp saya 012 9297268.
Jangan lupa add fb saya ini dulu sebelum pm ke inbox. Takut saya tak terima mesej kawan2 semua.


FB: Noor Wahida Ibrahim
atau pm terus ke inbox page Penawar Untuk Asma Mujarab bagi respon yang lebih pantas
Tag : kisah


0 Komentar untuk "Kisah benar anakku Umar,Selepas sehari menerima suntikan, Umar terus demam, batuk teruk dan nafasnya kelihatan laju"

Back To Top